Indret kontoret med de rette kontorartikler

Indretningen af kontoret med diverse kontorartikler skal tilpasses den enkelte virksomhed. Der kan være point at hente ved at strømline jeres indretning med kontorartikler. Det kunne være logoer på jeres kuglepenne og andet. Det gør kunder og samarbejdspartnere imponerede, når der er overskud til selv at udvælge kontorartikler med en vis standard og med en rød tråd. Desuden skal alle på kontoret inddrages, når de har noget at mene om indkøbene. Det giver ingen mening ikke at bruge ekspertisen fra rengøringspersonale, altmuligmand eller kontoransatte, når artiklerne udvælges.

Hvad skal I faktisk bruge?

Tænk på, hvad I rent faktisk mangler på kontoret. Hvis I aldrig bruger stempler og store mapper, hvorfor skal de så købes? Hvis I kun har behov for indkøb af 14 skriveborde, ville I vel heller ikke købe 25? Det er bare spild af resurser, som ophober plads på kontoret. Ofte ender det med en masse kontorartikler, som ingen bruger, der bare ligger og bliver en del af en sjusket indretning. Men hvorfor ikke bare undlade at købe det eller smide det ud? Hav øje for den brug af kontorartikler, I rent faktisk har på nuværende tidspunkt. I kan altid købe nyt, skulle behovet komme.

Imponerende indretning

Det er imponerende for kunder og samarbejdspartnere at se på et snorlige kontor, hvor kun de brugbare og nødvendige kontorartikler samt møbler er købt. Endnu mere imponerende er det, hvis indretningen er gennemtænkt i form af logo og beklædning af vægge, gulve m.m. Hvis I sælger store bøffer, må man gerne kunne se det på kontoret. Vis med jeres indretning, at I ikke bare er en virksomhed ligesom alle andre. Men vis det altid med en imponerende og gennemtænkt indretning af kontorartikler. Vis det aldrig med en sjusket indretning eller tilfældigt udvalgte kontorartikler.

Inddrag alle ansatte

Til sidst skal alle på kontoret med en holdning til indkøbet selvfølgelig kunne få ordet. Hvis der er stærke holdninger til hæfteklammer, til kuglepenne, til bordhylder, til mapper m.m., så mød de holdninger. Giver de mening og værdi for de ansatte, så køb de specifikke kontorartikler. Ydermere skal rengøringspersonale og den administrerende fra printerrummet selvfølgelig også inkluderes. De har med garanti holdninger til indkøb af kontorartikler, som har stor værdi for dem. At omgå disse ønsker er ikke særlig hensigtsmæssigt for en styrket og god arbejdsplads.

Der er bestemt kontorartikler, der er bedre end andre. Der er kontorartikler, der passer bedre til jeres kontor. Og allervigtigst, der er behov for, at I tager indkøb af de rette kontorartikler seriøst.